EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Management assistent | Kind en Jeugd

Word de onmisbare schakel bij GGzE Kind en Jeugd en maak het verschil!

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Stichting GGzE zoekt een betrokken en assertieve Management Assistent eenheid Kind en Jeugd.

  • Als Management Assistent heb je een cruciale rol binnen onze organisatie en eenheid. Je ondersteunt het management van de eenheid en denkt proactief mee over hoe je hen organisatorisch ondersteunt. Je bereidt vergaderingen voor (planning, agenda opstellen, reserveren ruimtes, verzamelen en verspreiden van vergadernotities), notuleert en volgt actief acties op.
  • Je vindt het leuk om (complexe) afspraken te plannen met aandacht voor ieders welbevinden en regelt met gemak feestelijke activiteiten zoals jubilea en attenties.
  • Je bent een vriendelijke vraagbaak voor alle medewerkers van de eenheid en ondersteunt hen bij hun vragen over o.a. ICT, autorisaties, bestellingen en reserveren vergaderruimtes.
  • Je verwerkt digitaal alle personeelsmutaties, hebt het beheer van de LISA pagina van de eenheid en beheert het digitale en fysieke managementarchief.
  • Je hebt contact met interne en externe samenwerkingspartijen zoals andere eenheden, ondersteunende afdelingen, gemeentes en zorginstellingen.
  • Je werkt graag op kantoor, in overleg is gedeeltelijk thuiswerken mogelijk.

Jouw toekomstige werkplek en team

Eenheid Kind en Jeugd biedt gespecialiseerde behandeling aan kinderen en jongeren (0-23 jaar) met complexe problematiek. Dit zowel ambulant als ook in dagbehandeling en klinisch. Alle onderdelen van de eenheid bevinden zich op ons mooie landgoed. Je fysieke werkplek is Dr. Poletlaan 25, dicht bij het managementteam.

De eenheid bestaat uit 7 klinische afdelingen, een dagbehandeling Autisme (DBA) en 6 ambulante teams.

Er werken ongeveer 200 collega's (150 FTE) bij Kind en Jeugd. De aansturing gebeurt door 2 managers (inhoudelijk en bedrijfsvoerend) en 3 teamleiders waarvan er 2 klinisch werken en 1 ambulant.

Jouw achtergrond

Jij...

  • Hebt een mbo plus of hbo werk- en denkniveau aangevuld met een secretariële opleiding.
  • Hebt je een perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en voldoende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
  • Bent bekend met MS Office (Outlook, Word, Excel, Powerpoint). Ervaring met het systeem USER is een pre.
  • Bent in staat om accuraat en onder (hoge) druk te kunnen werken
  • Bent enthousiast, representatief en integer
  • Bent flexibel ingesteld, kan meebewegen in de organisatie
  • Bent proactief, gestructureerd, secuur en doortastend
  • Hebt als tweede natuur vooruit denken én handelen.

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 40: minimaal € 2507 - maximaal € 3682 op basis van 36 uur.
  • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Vakantiegeld en pensioenvoorwaarden via PFZW.
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
  • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
  • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €500,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
  • Overige aantrekkelijke regelingen (extra reiskostenvergoeding & verlof verkopen).
  • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

Over GGzE

GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.  

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Hellen Kemperman (bedrijfsvoerend manager) via telefoonnummer 06-51925398.

Solliciteren

Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.