EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Managementassistent Facilitair 

Word jij onze onmisbare schakel in de facilitaire organisatie?

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, vooruitdenkt en met plezier anderen ondersteunt? Als managementassistent bij het Servicecentrum van GGzE ben jij de onmisbare schakel in de dagelijkse ondersteuning van de directeur en management Jij zorgt voor structuur, overzicht en continuïteit – zodat zij zich kunnen richten op het verder ontwikkelen van onze facilitaire dienstverlening. Klinkt interessant? Dan zijn wel wellicht op zoek naar jou!

Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Je ondersteunt het managementteam in hun dagelijkse werkzaamheden, agendabeheer en prioritering.
  • Je plant en bereidt vergaderingen voor, noteert acties en besluiten en bewaakt de opvolging van daarvan.
  • Je bewaakt deadlines en zorgt voor een tijdige en correcte administratieve afhandeling van lopende zaken.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne en externe contacten van het managementteam.
  • Je signaleert proactief wat er nodig is om processen vlot te laten verlopen en denkt mee over verbeteringen. Jij weet precies wat er speelt.
  • Je draagt met jouw scherpe oog voor detail bij aan een soepel lopend proces, ook als het druk is.

Jouw toekomstige werkplek en team

Het Servicecentrum van GGzE is het facilitaire hart van de organisatie, verantwoordelijk voor onder andere vastgoedbeheer, huisvesting, techniek, eten & drinken, afval, logistiek, schoonmaak, linnen en groenonderhoud, inclusief twee sociale ondernemingen. Het team beheert diverse locaties in de regio Eindhoven, waaronder het prachtige landgoed 'De Grote Beek' en de forensische zorginstelling 'De Woenselse Poort'.

Naast het verzorgen van de dagelijkse facilitaire diensten, speelt het Servicecentrum een cruciale rol in het efficiënt beheren van operationele processen, bewaken van budgetten en onderhouden van relaties met externe leveranciers. De afdeling biedt advies en ondersteuning aan zorgteams en leidinggevenden en bewaakt de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening. Het Servicecentrum is volop in beweging, wat betekent dat de afdeling actief inspeelt op nieuwe ontwikkelingen om de tactische en operationele doelen van GGzE te realiseren. Zo kunnen zorgprofessionals zich volledig richten op het verlenen van hoogwaardige zorg aan cliënten en worden ze daarbij gefaciliteerd en ondersteund door het Servicecentrum.

 Het Servicecentrum is een dynamische afdeling waar volop kansen liggen. Er is dus genoeg ruimte om – als jij dat wilt – jouw rol verder uit te breiden. Denk aan het oppakken van projecten of procesverbeteringen. Met de juiste persoon wordt dit werk nóg interessanter!

Jouw achtergrond

Jij…

  • hebt minimaal mbo+ werk- en denkniveau. Bij voorkeur opgedaan uit een secretariële of managementassistent-opleiding;
  • hebt ervaring als management assistent of gelijkwaardig binnen een dynamische organisatie;
  • hebt affiniteit met het facilitaire vakgebied. Ervaring in vastgoed of facilitaire dienstverlening is een pré;
  • schakelt snel, werkt secuur en bent niet bang om initiatief te nemen;
  • bent communicatief sterk, sociaal vaardig en vindt het leuk om met veel mensen te schakelen;
  • bent handig met digitale systemen en het Office-pakket heeft voor jou geen geheimen.

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 45: minimaal € 2571 - maximaal € 4017 op basis van 36 uur.
  • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Vakantiegeld van 8,33% van het jaarsalaris en pensioenvoorwaarden via PFZW.
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
  • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
  • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €1000,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
  • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

Over GGzE

Wij bieden de best mogelijke zorg aan mensen met complexe of acute mentale problemen, om veerkrachtig in het leven te staan. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Suzanne de Jong (Manager Servicecentrum) via telefoonnummer 06-51974512.

Solliciteren

Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 16 juni 2025.

De eerste sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in week 26.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.