Ben jij iemand die graag het overzicht bewaart, vooruitdenkt en met plezier anderen ondersteunt? Als managementassistent bij het Servicecentrum van GGzE ben jij de onmisbare schakel in de dagelijkse ondersteuning van de directeur en management Jij zorgt voor structuur, overzicht en continuïteit – zodat zij zich kunnen richten op het verder ontwikkelen van onze facilitaire dienstverlening. Klinkt interessant? Dan zijn wel wellicht op zoek naar jou!
Jouw taken bestaan onder andere uit:
Het Servicecentrum van GGzE is het facilitaire hart van de organisatie, verantwoordelijk voor onder andere vastgoedbeheer, huisvesting, techniek, eten & drinken, afval, logistiek, schoonmaak, linnen en groenonderhoud, inclusief twee sociale ondernemingen. Het team beheert diverse locaties in de regio Eindhoven, waaronder het prachtige landgoed 'De Grote Beek' en de forensische zorginstelling 'De Woenselse Poort'.
Naast het verzorgen van de dagelijkse facilitaire diensten, speelt het Servicecentrum een cruciale rol in het efficiënt beheren van operationele processen, bewaken van budgetten en onderhouden van relaties met externe leveranciers. De afdeling biedt advies en ondersteuning aan zorgteams en leidinggevenden en bewaakt de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening. Het Servicecentrum is volop in beweging, wat betekent dat de afdeling actief inspeelt op nieuwe ontwikkelingen om de tactische en operationele doelen van GGzE te realiseren. Zo kunnen zorgprofessionals zich volledig richten op het verlenen van hoogwaardige zorg aan cliënten en worden ze daarbij gefaciliteerd en ondersteund door het Servicecentrum.
Het Servicecentrum is een dynamische afdeling waar volop kansen liggen. Er is dus genoeg ruimte om – als jij dat wilt – jouw rol verder uit te breiden. Denk aan het oppakken van projecten of procesverbeteringen. Met de juiste persoon wordt dit werk nóg interessanter!
Jij…
Wij bieden de best mogelijke zorg aan mensen met complexe of acute mentale problemen, om veerkrachtig in het leven te staan. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.
GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties.
Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Suzanne de Jong (Manager Servicecentrum) via telefoonnummer 06-51974512.
Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 16 juni 2025.
De eerste sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in week 26.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.