Geen dag is hetzelfde. Als managementassistent ben je verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt afhandelen van alle voorkomende werkzaamheden ter ondersteuning van het MT. Je bent daarom proactief en bezit het vermogen om initiatieven te nemen en naar creatieve oplossingen te zoeken.
De algemene taken bestaan o.a. uit: agendabeheer, beheren van diverse mailboxen, notuleren, redigeren van diverse documenten, voorbereiden van in- en externe overleggen, archivering, onderhouden van in- en externe contacten, monitoren en bewaken van afspraken en opdrachten, postverwerking, telefoonverkeer en ontvangstfunctie. Je werkt in diverse geautomatiseerde systemen.
Daarnaast geef je ondersteuning aan diverse GGzE brede IT-ontwikkelingen. De invulling hiervan staat nog open en ga je zelf met de betreffende managers en projectleiders vormgeven.
Afdeling financiën & informatie beweegt graag mee in de ontwikkelingen en ambitie binnen GGzE. De route die we voor ogen hebben is gericht op een ontwikkeling van cijfers naar waarden waarbij het gedrag erg bepalend is voor het succes.
Zowel de interne, maar zeker ook de externe ontwikkelingen vragen om een proactieve en innovatieve financiële en ICT strategie. De financiële en ICT strategie vormt de randvoorwaarde waarbinnen GGzE haar maatschappelijke functie kan uitoefenen. De financiële druk in de sector, en dus ook voor GGzE, is groot wat vraagt om een efficiënte bedrijfsvoering.
Financiën & informatie bestaat uit de volgende teams: functioneel beheer, informatie management, proces & innovatie, technisch beheer, servicepunt ICT, verkoop/planning & control, financiën en inkoop.
Je maakt onderdeel uit van het team Managementondersteuning van Financiën & Informatie (F&I). Dit team werkt nauw samen dus een goede klik en onderling vertrouwen tussen de teamleden is van groot belang.
Als managementassistent zorg je voor ondersteuning van de (dagelijkse) werkzaamheden van de managers en directeur F&I. Het is een dynamische, uitdagende functie waarin je met veel organisatieonderdelen en collega’s in contact komt.
Jij…
GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.
GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties.
Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Mirjam Peeters via telefoonnummer 06-51613171.
Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 23 oktober 2023.
De gesprekken vinden plaats in week 44.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.