In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s met vragen en meldingen over interne dienstverlening. Je houdt ervan om zowel collega’s, als cliënten en bezoekers te helpen en ervoor te zorgen dat iedereen diens werk goed kan doen. Ben je servicegericht en houd je van afwisseling? Dan zijn we op zoek naar jou!
Jouw werkdag!
Als medewerker Servicepunt ben je het eerste aanspreekpunt én het visitekaartje van het Servicecentrum en GGzE. Het Servicepunt vormt het toegangspunt voor medewerkers, cliënten en bezoekers. Samen met 4 collega’s zorg je ervoor dat alle (aan)vragen, meldingen en klachten snel en op een correcte manier worden afgehandeld. De meldingen komen binnen via ons Facilitair Management Informatie Systeem (TOPdesk), telefonisch, de mail of aan de balie. Denk hierbij aan: het reserveren van vergaderzalen en catering, verhuur van auto’s, uitgifte van toegangsmiddelen zoals sleutels en passen, het melden van storingen en diverse vragen over de werkplekken.
Als medewerker Servicepunt behoort ook de telefonische bereikbaarheid van GGzE tot jouw taken.
Het Servicepunt
Je gaat werken op de locatie het Servicepunt, waar Servicepunt Facilitair en Servicepunt ICT gevestigd zijn. Als medewerker Servicepunt zet jij je in om jouw klanten op een vriendelijke en gastvrije manier te ontvangen en te helpen met hun vragen.
Jouw werkdagen en tijden bespreken we in overleg en vinden plaats van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur tot 17.00 uur.
Jij…
GGzE hecht waarde aan het laten groeien van medewerkers. Ook als je niet 100% voldoet aan de gestelde criteria, nodigen we jou van harte uit om te solliciteren.
GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.
GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties.
Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Lisa Renders (teamleider facilitair) via telefoonnummer 0630643031.
Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 26 februari 2024.
De gesprekken vinden plaats op 5 maart 2024.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.