Als het visitekaartje van GGzE zorg je voor een gastvrije ontvangst van bezoekers en cliënten. Je beantwoordt vragen, ondersteunt bij aanmeldingen en zorgt dat de ontvangstruimte representatief is. Daarnaast beheer je de telefooncentrale en agenda’s, en ondersteun je collega’s met administratieve werkzaamheden zoals scannen en printen. Jij bent de duizendpoot die het verschil maakt in een dynamische werkomgeving!
Je maakt deel uit van Team Gastvrije Ontvangst, dat verantwoordelijk is voor de telefonische bereikbaarheid en het ontvangen van bezoekers op de Crisis Care van GGzE. Samen creëren jullie een warm welkom voor iedereen, met een focus op professionaliteit en samenwerking.
Het gaat om 16 uur per week.
Werkdagen: vrijdag is een vaste werkdag, daarnaast ene week op dinsdag en andere week op donderdag.
Jij...
Wij bieden de best mogelijke zorg aan mensen met complexe of acute mentale problemen, om veerkrachtig in het leven te staan. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.
GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties.
Wil je meer weten over deze functie of het proces? Neem contact op met Marloes Cortenbach (teamleider) via telefoonnummer 06-26105357.
Spreekt deze functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren vóór 9 februari 2025.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.