EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Medewerker Zorgsupport I | meerdere afdelingen 

Maak het verschil achter de schermen van de zorg!

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Als Medewerker Zorgsupport I zorg jij ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt. Je bent de schakel die de dagelijkse administratie en coördinatie voor de ambulante behandelteams, de gebiedsteams, de centrale afdelingen en Nestor vlekkeloos regelt. Je levert een waardevolle bijdrage aan de verbinding en samenwerking tussen je team, de managers, en teamleiders.
Dankzij jouw oog voor detail, proactieve houding en overzicht blijven de cliënt- en zorgprocessen gestroomlijnd en voldoen ze aan de wet- en regelgeving. Samen met je collega’s neem je initiatief om processen continu te verbeteren, knelpunten aan te pakken en een uniforme werkwijze te borgen. Je weet je collega’s op een enthousiaste manier mee te nemen in ontwikkelingen en creëert draagvlak.

Jij bent niet alleen het aanspreekpunt voor jouw team, maar ook degene die verbinding creëert tussen verschillende afdelingen en managers. In deze rol heb je een tastbare impact op de kwaliteit van zorg en de werkprocessen van GGzE.

Wat ga je doen?

  • Coördineren van de dagelijkse operatie door namens je collega’s deel te nemen aan projecten, verbeter initiatieven of aandachtsgebieden. Je haalt daarbij actief input op uit het team en neemt je collega’s mee in de ontwikkelingen die daarop volgen.
  • Initiatief nemen in het optimaliseren van gestandaardiseerde werkprocessen, signalen van verbeterpunten.
  • Verwerken van aanmeldingen en het openen, corrigeren, en afsluiten van behandel- en financieringstrajecten.
  • Zorgen voor de geldigheid van juridische trajecten.
  • Fungeren als vraagbaak voor behandelteams, management en/of clienten.
  • Beheren van gezamenlijke mailboxen en telefonie.
  • Onderhouden van contacten met externe verwijzers en het management ondersteunen bij complexe vraagstukken.

Jouw toekomstige werkplek en team

Jouw werkplek is verbonden aan de ambulante behandelteams, de gebiedsteams, de centrale afdelingen en Nestor. Deze teams bieden zorg aan volwassen cliënten binnen GGzE. De teams werken ambulant, transdiagnostisch en zijn multidisciplinair. De centrale afdelingen bestaan uit een aantal specialistische teams op het gebied bipolaire stoornissen, traumabehandeling en Psychosebehandeling. GGzE Nestor is gespecialiseerd in ouderenpsychiatrie; deze bestaan uit Geronto psychiatrie en Neuropsychiatrie.  Er bestaat een goede en actieve relatie met de verwijzers, veelal huisartsen. Hierbij streven wij naar een hoog serviceniveau voor cliënten, naasten en verwijzers.

Jouw achtergrond

Jij…

  • Hebt hbo-werk- en denkniveau en kennis van wet- en regelgeving op het gebied van zorgproductie en cliëntadministratie is een pré.
  • Bent ervaren met administratieve systemen en hebt affiniteit met procesoptimalisatie.
  • Signaleert verbetermogelijkheden en werkt oplossingsgericht.
  • Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Werkt nauwkeurig, proactief en integer.
  • Neemt beslissingen en zoekt zelfstandig naar oplossingen bij complexe vraagstukken.
  • Pakt van nature een trekkersrol binnen een team, werkt graag samen en vindt het leuk om collega’s te motiveren en mee te nemen in veranderingen.
  • Hebt ervaring en kennis met LEAN-methodieken (pré).

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 45: minimaal € 2571 - maximaal € 4017 op basis van 36 uur.
  • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Vakantiegeld en pensioenvoorwaarden via PFZW.
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
  • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
  • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €500,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
  • Overige aantrekkelijke regelingen (extra reiskostenvergoeding & verlof verkopen).
  • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

Over GGzE

Wij bieden de best mogelijke zorg aan mensen met complexe of acute mentale problemen, om veerkrachtig in het leven te staan. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Voor meer informatie over de functie of het proces kun je contact opnemen met Marloes Cortenbach (teamleider) via 06-24413614.

Solliciteren

Spreekt deze functie je aan? We ontvangen je sollicitatie graag vóór 8 februari 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.