EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Procescoördinator groenonderhoud en terrein

Jij houdt de groene omgeving georganiseerd en zorgt ervoor dat het terrein optimaal onderhouden is.

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Ben jij de spin in het web die moeiteloos schakelt tussen klant, leverancier en budget? Als Procescoördinator in ons Servicecentrum zorg jij ervoor dat de processen soepel verlopen en dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening. Dit doe jij binnen de gestelde budgetten. Het Servicecentrum is volop in beweging, waardoor jouw takenpakket dynamisch blijft en er nieuwe verantwoordelijkheden kunnen bijkomen.

Je taken bestaan onder andere uit:

  • Het voorbereiden en beheren van onderhoudscontracten met externe partijen op het gebied van groen- en terreinonderhoud. Daarbij ben je verantwoordelijk bent voor de naleving van de gemaakte afspraken over de dienstverlening en een correcte facturatie.
  • Je onderhoudt actief contact met je interne klanten, zodat je goed op de hoogte bent van wat er bij hen speelt. Dit vertaal je naar de dienstverlening van de externe partijen, zodat deze optimaal kunnen aansluiten op wat er nodig is in de organisatie.
  • Het monitoren van de uitgaven en zorgdragen dat deze in lijn zijn met het jaarplan en de begroting.
  • Het coördineren van activiteiten en samenwerken in het kader van de groene GGZ en het groen- en natuurdeel van de Green Deal Duurzame Zorg 3.0.
  • Op basis van jouw vakkennis en praktijkervaring adviseer je over tactisch en operationeel beleid en stel je waar nodig notities op. Dit kan betrekking hebben het verbeteren van de dienstverlening in het algemeen, maar ook op specifieke onderwerpen zoals verduurzaming & biodiversiteit, parkeerbeleid, bewegwijzering, of waterbeheer. Het ontwikkelen van plannen op het gebied van terrein en omgeving, bijvoorbeeld in samenwerking met de gemeente, hoort hierbij.
  • Je houdt jezelf continu op de hoogte van relevante ontwikkelingen binnen je vakgebied en fungeert als signaalgever richting de Manager Servicecentrum.
  • Daarnaast ben je vraagbaak voor interne klanten bij vragen over beleid en protocollen en bij klachten of complimenten.
  • Tot slot werk je actief aan het verbeteren van de kwaliteit binnen jouw werkgebied, vastgelegd in procedures en afspraken.

Jouw toekomstige werkplek en team

Het Servicecentrum van GGzE is het facilitaire hart van de organisatie, verantwoordelijk voor onder andere vastgoedbeheer, huisvesting, techniek, eten & drinken, afval, logistiek, schoonmaak, linnen en groenonderhoud, inclusief twee sociale ondernemingen. Het team beheert diverse locaties in de regio Eindhoven, waaronder het prachtige landgoed 'De Grote Beek' en de forensische zorginstelling 'De Woenselse Poort'.

Naast het verzorgen van de dagelijkse facilitaire diensten, speelt het Servicecentrum een cruciale rol in het efficiënt beheren van operationele processen, bewaken van budgetten en onderhouden van relaties met externe leveranciers. De afdeling biedt advies en ondersteuning aan zorgteams en leidinggevenden en bewaakt de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening. Het Servicecentrum is volop in beweging, wat betekent dat de afdeling actief inspeelt op nieuwe ontwikkelingen om de tactische en operationele doelen van GGzE te realiseren. Zo kunnen zorgprofessionals zich volledig richten op het verlenen van hoogwaardige zorg aan cliënten en worden ze daarbij gefaciliteerd en ondersteund door het Servicecentrum.

Jouw achtergrond

Jij bent een communicatief sterke coördinator met een focus op klantgerichtheid en daarnaast een resultaatgerichte instelling. Je bent van nature in staat om als centrale spil te schakelen tussen verschillende stakeholders. Je weet de budgetten te bewaken en je doet er alles aan om de processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Daarnaast ben je analytisch ingesteld en ben je in staat om  toekomstige problemen of kansen tijdig te signaleren. Je weet  jouw ideeën op een gestructureerde en overtuigende manier schriftelijk vast te leggen en over te brengen op anderen. Als dit allemaal bij jou past, dan is deze functie wat voor jou!

Verder herken je jezelf hier in:

  • Je hebt een hbo werk- en denk niveau verkregen door het afronden van een relevante hbo opleiding of door het afronden van een relevante mbo niveau 4 opleiding. Ook heb je ruime werkervaring hebt opgedaan in het werkveld van groenonderhoud en terreinonderhoud.
  • Je hebt bewezen ervaring als procescoördinator (of soortgelijke functie) en neemt verantwoordelijkheid en initiatief.
  • “We doen het samen” is onderdeel van onze strategie en je bent dus iemand die graag door middel van samenwerking de doelen behaalt.
  • Duurzaamheid is een belangrijk onderwerp voor GGzE en daar wil jij vanuit je eigen vakgebied graag aan bijdragen. Kennis en ervaring op dit gebied is een pré.

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 50: minimaal € 2857 - maximaal € 4434 op basis van 36 uur (op basis van de CAO GGZ per 1 december 2024).
  • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Vakantiegeld en pensioenvoorwaarden via PFZW.
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
  • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
  • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €500,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
  • Overige aantrekkelijke regelingen (extra reiskostenvergoeding & verlof verkopen).
  • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

Over GGzE

GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.  

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Wil je meer weten of de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Suzanne de Jong (Manager Servicecentrum) via telefoonnummer 06-51974512.

Solliciteren

Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 16 november 2024.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.