Ben jij de spin in het web die moeiteloos schakelt tussen klant, leverancier en budget? Als Procescoördinator in ons Servicecentrum zorg jij ervoor dat de processen soepel verlopen en dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening. Dit doe jij binnen de gestelde budgetten. Het Servicecentrum is volop in beweging, waardoor jouw takenpakket dynamisch blijft en er nieuwe verantwoordelijkheden kunnen bijkomen.
Je taken bestaan onder andere uit:
Het Servicecentrum van GGzE is het facilitaire hart van de organisatie, verantwoordelijk voor onder andere vastgoedbeheer, huisvesting, techniek, eten & drinken, afval, logistiek, schoonmaak, linnen en groenonderhoud, inclusief twee sociale ondernemingen. Het team beheert diverse locaties in de regio Eindhoven, waaronder het prachtige landgoed 'De Grote Beek' en de forensische zorginstelling 'De Woenselse Poort'.
Naast het verzorgen van de dagelijkse facilitaire diensten, speelt het Servicecentrum een cruciale rol in het efficiënt beheren van operationele processen, bewaken van budgetten en onderhouden van relaties met externe leveranciers. De afdeling biedt advies en ondersteuning aan zorgteams en leidinggevenden en bewaakt de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening. Het Servicecentrum is volop in beweging, wat betekent dat de afdeling actief inspeelt op nieuwe ontwikkelingen om de tactische en operationele doelen van GGzE te realiseren. Zo kunnen zorgprofessionals zich volledig richten op het verlenen van hoogwaardige zorg aan cliënten en worden ze daarbij gefaciliteerd en ondersteund door het Servicecentrum.
Jij bent een communicatief sterke coördinator met een focus op klantgerichtheid en daarnaast een resultaatgerichte instelling. Je bent van nature in staat om als centrale spil te schakelen tussen verschillende stakeholders. Je weet de budgetten te bewaken en je doet er alles aan om de processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Daarnaast ben je analytisch ingesteld en ben je in staat om toekomstige problemen of kansen tijdig te signaleren. Je weet jouw ideeën op een gestructureerde en overtuigende manier schriftelijk vast te leggen en over te brengen op anderen. Als dit allemaal bij jou past, dan is deze functie wat voor jou!
Verder herken je jezelf hier in:
GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.
GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties.
Wil je meer weten of de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Suzanne de Jong (Manager Servicecentrum) via telefoonnummer 06-51974512.
Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 16 november 2024.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.