EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Procescoördinator groenonderhoud en terrein

Jij houdt de groene omgeving georganiseerd en zorgt ervoor dat het terrein optimaal onderhouden is.

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Ben jij de spin in het web die moeiteloos schakelt tussen klant, leverancier en budget? Als Procescoördinator in ons Servicecentrum zorg jij ervoor dat de processen soepel verlopen en dat klanten tevreden zijn over de dienstverlening. Dit doe jij binnen de gestelde budgetten. Het Servicecentrum is volop in beweging, waardoor jouw takenpakket dynamisch blijft en er nieuwe verantwoordelijkheden kunnen bijkomen.

Je taken bestaan onder andere uit:

  • Je onderhoudt contacten en beheert contracten met externe partijen voor groen- en terreinbeheer. Je stuurt hen aan, bewaakt de kwaliteit en zorgt voor tijdige en efficiënte uitvoering van geplande en ad-hoc werkzaamheden.
  • Je bent verantwoordelijk voor de naleving van gemaakte afspraken over de dienstverlening en ziet toe op naleving van afspraken en correcte facturatie voor groenbeheer, inclusief paden, waterbeheer en infrastructuur, zodat het terrein functioneel, veilig en duurzaam blijft.
  • Je houdt actief contact met interne klanten zodat je goed op de hoogte bent van wat er bij hen speelt. Hun behoeften prioriteer je, stem je af met externe partijen en vertaalt deze naar passende dienstverlening.
  • Je onderhoudt contacten met interne en externe partijen zoals dagbesteding, vrijwilligers, maatschappelijke en netwerkorganisaties.
  • Je monitort uitgaven en zorgt ervoor dat deze in lijn zijn met het jaarplan en de begroting.
  • Je coördineert activiteiten en werkt samen in het kader van de groene GGZ en Green Deal Duurzame Zorg 3.0.
  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd over tactisch en operationeel beleid, stelt notities op en ontwikkelt plannen voor het verbeteren van de dienstverlening in het algemeen en op specifieke onderwerpen zoals verduurzaming en biodiversiteit, parkeerbeleid, infrastructuur en waterbeheer. Je stemt hierbij af met collega’s van vastgoed en huisvesting.
  • Je houdt jezelf continu op de hoogte van relevante ontwikkelingen binnen je vakgebied en fungeert als signaalgever richting je leidinggevende. Je past methodieken zoals beeldbestek toe om de kwaliteit en veiligheid van het terrein te bewaken en verbeteren.
  • Je bent aanspreekpunt voor interne klanten bij storingen, beleidsvragen, klachten en complimenten.
  • Je werkt actief aan kwaliteitsverbetering binnen groen- en terreinbeheer, vastgelegd in procedures en afspraken.

Jouw toekomstige werkplek en team

Het Servicecentrum van GGzE is het facilitaire hart van de organisatie, verantwoordelijk voor onder andere vastgoedbeheer, huisvesting, techniek, eten & drinken, afval, logistiek, schoonmaak, linnen en groenonderhoud, inclusief twee sociale ondernemingen. Het team beheert diverse locaties in de regio Eindhoven, waaronder het prachtige landgoed 'De Grote Beek' en de forensische zorginstelling 'De Woenselse Poort'.

Naast het verzorgen van de dagelijkse facilitaire diensten, speelt het Servicecentrum een cruciale rol in het efficiënt beheren van operationele processen, bewaken van budgetten en onderhouden van relaties met externe leveranciers. De afdeling biedt advies en ondersteuning aan zorgteams en leidinggevenden en bewaakt de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening. Het Servicecentrum is volop in beweging, wat betekent dat de afdeling actief inspeelt op nieuwe ontwikkelingen om de tactische en operationele doelen van GGzE te realiseren. Zo kunnen zorgprofessionals zich volledig richten op het verlenen van hoogwaardige zorg aan cliënten en worden ze daarbij gefaciliteerd en ondersteund door het Servicecentrum.

Jouw achtergrond

Jij...

  • bent een communicatief sterke coördinator met een focus op klantgerichtheid en daarnaast een resultaatgerichte instelling;
  • bent van nature in staat om als centrale spil te schakelen tussen én samen te werken met interne en externe stakeholders;
  • weet de budgetten te bewaken en je doet er alles aan om de processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen;
  • bent analytisch ingesteld en bent in staat om toekomstige problemen of kansen tijdig te signaleren;
  • weet jouw ideeën op een gestructureerde en overtuigende manier schriftelijk vast te leggen en over te brengen op anderen;
  • hebt hbo werk- en denk niveau verkregen door het afronden van een relevante hbo opleiding of door het afronden van een relevante mbo-4 opleiding. Ervaring in het werkveld van groen- en terreinonderhoud is een pré;
  • hebt bewezen ervaring als procescoördinator (of soortgelijke functie) en neemt verantwoordelijkheid en initiatief;
  • hebt affiniteit met natuur en ziet het belang van een groene en gezonde leefomgeving binnen de GGZ.

“We doen het samen” is onderdeel van onze strategie en je bent dus iemand die graag door middel van samenwerking de doelen behaalt.
Duurzaamheid is een belangrijk onderwerp voor GGzE en daar wil jij vanuit je eigen vakgebied graag aan bijdragen. Kennis en ervaring op dit gebied is een pré.

Ons aanbod

  • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 50: minimaal €2857 - maximaal €4434 op basis van 36 uur. 
  • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
  • Vakantiegeld en pensioenvoorwaarden via PFZW.
  • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
  • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
  • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €500,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
  • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

Over GGzE

Wij bieden de best mogelijke zorg aan mensen met complexe of acute mentale problemen, om veerkrachtig in het leven te staan. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.

GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

Vragen?

Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Henk Poels (teamleider huisvesting en techniek) via telefoonnummer 06-12264930.

Solliciteren

Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.