EmailX( voorheen Twitter)FacebookLinkedIn

Procesmanager | AO 2.0

Verbind mensen, data en processen in een afdeling vol ontwikkeling

Contractomvang

Salaris (fulltime)

Maak het verschil

Ben jij een veranderaar pur sang met hart voor procesverbetering, LEAN en innovatie? Wil jij bijdragen aan een cultuur van continu verbeteren in een organisatie met maatschappelijke impact? Dan zijn wij op zoek naar jou als procesmanager bij AO 2.0! 

Wat wij verwachten van jou: 

  • Je faciliteert AO 2.0-teams in het signaleren en realiseren van verbeterinitiatieven. 
  • Je helpt bij het implementeren en borgen van een LEAN-werkwijze en -cultuur. 
  • Je draagt bij aan het opzetten en versterken van datagedreven werken. 
  • Je werkt vanuit een backlog aan procesverbeteringen in samenwerking met collega’s binnen en buiten de afdeling. 
  • Je adviseert het management proactief en fungeert hierbij als sparringspartner. 
  • Je bent hét zichtbare aanspreekpunt voor alle procesinnovaties binnen AO 2.0 – het loket voor verbeteringen! 

Jouw toekomstige werkplek en team

AO 2.0 is het kloppend hart van de administratieve ondersteuning binnen GGzE. Met 88 collega’s op 8 locaties zorgen we voor slimme en soepele processen, zodat zorgprofessionals kunnen doen wat er écht toe doet: goede zorg voor de cliënt. 

AO 2.0 staat aan de vooravond van een grote en betekenisvolle transformatie. De afdeling is volop in beweging en maakt de stap van traditionele ondersteuning naar een professionele, datagedreven en toekomstbestendige dienstverlening. We zetten vol in op het standaardiseren van processen, het verankeren van een Lean-werkwijze en het slim inzetten van technologie. Daarbij ligt de focus op het administratief ontzorgen van onze hulpverleners, zodat zij zich kunnen richten op wat écht telt: goede zorg voor de cliënt. 

Met een ervaren team en veel kennis in huis hebben we een stevige basis. Tegelijk vraagt de komende jaren om verandering: verouderde werkwijzen worden vervangen door heldere, uniforme processen. Kennis moet worden geborgd, digitalisering versneld, en een nieuwe generatie medewerkers klaargestoomd. Dit alles doen we in een dynamische omgeving met een grote veranderopgave én veel kansen. 

    Jouw achtergrond

    Jij...

    • hebt minimaal hbo werk– en denkniveau opgedaan uit studie of werk;
    • hebt affiniteit met procesmanagement en organisatieontwikkeling;
    • beschikt over een analytisch denkvermogen en de drive om continu te verbeteren;
    • bent in staat om inhoudelijke kennis te vertalen naar concrete verbeteracties;
    • hebt ervaring met LEAN en datagedreven werken en daarnaast affiniteit met technologische innovaties;
    • hebt een positieve instelling en een hands-on mentaliteit. 

    Ons aanbod

    • GGzE biedt een bruto maandsalaris passend bij jouw kennis en ervaring volgens de CAO van de GGZ. Voor deze functie is dat schaal 60: minimaal €3682 - maximaal €5548 op basis van 36 uur.
    • Een eindejaarsuitkering (volledige 13e maand).
    • Vakantiegeld en pensioenvoorwaarden via PFZW.
    • We stimuleren mogelijkheden voor loopbaanontwikkeling en persoonlijke groei in tijd, geld en aandacht waarbij jij zelf de regie neemt. Ook zijn er mogelijkheden om door scholing en goede studiefaciliteiten jezelf verder te ontwikkelen.
    • Als leuk extraatje kan je via FiscFree deelnemen aan het fietsplan, gebruik maken van belastingvoordeel bij een fitnessabonnement, vergoeding van de vakbondscontributie, contributie van een beroepsorganisatie, studiekosten of vakliteratuur.
    • Het jaarlijkse balansbudget t.w.v. €500,- bruto o.b.v. 36 uur biedt jou als medewerker de mogelijkheid om een betere balans te creëren in je werk. Je kunt dit doen door voor extra geld te kiezen, extra verlofuren, een opleiding of coaching.
    • Veel GGzE locaties bevinden zich op het prachtige landgoed De Grote Beek in Eindhoven. Hier kun je een wandeling maken door de bossen, genieten van de boerderijdieren en samen met collega’s een kop koffie drinken bij onze Caffeine Dealers.

    Over GGzE

    Wij bieden de best mogelijke zorg aan mensen met complexe of acute mentale problemen, om veerkrachtig in het leven te staan. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.

    GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties. 

    Vragen?

    Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Jochem van der Waal (manager) via telefoonnummer 06-83589579 of Marloes Cortenbach (teamleider) via telefoonnummer 06-26105357. 

    Solliciteren

    Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 30 mei 2025.  

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.