Je taken bestaan uit het dagelijks ondersteunen en faciliteren van de teams en de individuele medewerkers zodat ze de doelen uit hun jaarplannen waar kunnen maken. Hierbij kun je denken aan het behalen van de declarabiliteit, zorgen dat de dossiers op orde zijn, dat de financiering rondom de behandeling van de individuele cliënt gegarandeerd is, de processen rondom werving en selectie in gezamenlijkheid met de teams vloeien verlopen en de verzuimbegeleiding adequaat opgepakt wordt. Uiteraard wordt je hierbij ondersteund vanuit het MT, HR, controller en procesmanager. Je bent een vraagbaak voor de teams en voor iedere medewerker afzonderlijk. Belangrijk dat medewerkers zich gehoord, gezien en ondersteund voelen. Onze medewerkers zijn gaan voor kwalitatief goede zorg voor de kinderen, jongeren en hun omgeving. Dit doen ze met passie en overtuiging. De bedrijfsvoering binnen Kind en Jeugd is complex. Er is sprake van verschillende financieringsvormen. Voor ambulant gaat het om financiering vanuit de regiogemeentes voor de 18+ clienten, de zorgverzekeringswet (ZPM) voor de 18+ clienten en vanuit de VNG voor de polikliniek forensische jeugdpsychiatrie.
Mogelijk dat de eenheid Kind en Jeugd in de toekomst ook gaat invoegen in het gebiedsgericht werken. Deze transitie bereidt je dan samen met de teams voor.
De eenheid Kind en Jeugd bestaat uit 7 klinische afdelingen, een aantal ambulante teams en een deeltijdbehandeling. Voor de ambulante teams en de deeltijd zijn we op zoek naar een ervaren teamleider. Er zijn 3 leeftijdgebonden teams en 4 meer specialistisch georiënteerde teams. De teams zijn allen multidisciplinair van samenstelling. Samen met de 2 klinische teamleiders, de inhoudelijk manager en de bedrijfsvoerend manager geef je vorm aan de aansturing van de eenheid.
We vragen een opleiding op minimaal HBO niveau. Enige leidinggevende ervaring is zeker een pre. Evenals een aanvullende managementopleiding en ervaring met verzuimbegeleiding in het kader van de wet Poortwachter. Je bent gedreven en enthousiast om deze taak op te pakken. Je ziet uitdaging in het aansturen van hoogopgeleide professionals en gaat een kritisch gesprek niet uit de weg. Je kunt zowel zelfstandig werken als ook in teamverband en dit met een gezonde dosis humor.
GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.
GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties.
Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Hellen Kemperman (manager eenheid)via telefoonnummer 06-51925398, Sandy van Gruijthuijsen (teamleider) via telefoonnummer 06-53751339 of met Jeroen Dewinter via telefoonnummer 06-51632337.
Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag voor 21 oktober 2023. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op woensdag 25 oktober a.s. tussen 10.00 en 13.00 uur.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.