Als medewerker intakeplanning heb jij als belangrijkste taak om de intakelijn te beheren en de daarbij horende administratie uit te voeren. Bij de intakelijn worden de eerste afspraken gepland om de zorg voor (toekomstige) cliënten op te starten. Het is belangrijk dat je, naast dat je administratief vaardig bent, ook representatief en klantvriendelijk bent aan de telefoon.
Je komt te werken bij het zorgsupportteam ambulant, wat werkt vanuit locatie Grijze Generaal in Eindhoven. Dit zorgsupportteam verzorgt de administratieve cliëntlogistiek van verschillende zorgeenheden en ben je als zorgsupportteam samen verantwoordelijk voor de cliënten- en zorgadministratie in de breedste zin van het woord. De zorgeenheden waar jij administratieve ondersteuning aan gaat bieden, verlenen ambulante zorg aan mensen met psychische problemen.
Jij...
GGzE biedt al ruim 100 jaar de beste zorg aan mensen met psychiatrische en psychosociale problemen. Elk jaar ondersteunen we meer dan 11.500 mensen uit de regio Eindhoven en De Kempen. Wij kijken verder dan iemands klachten en diagnose. GGzE is ervan overtuigd dat mensen gelukkiger worden als ze meedoen aan de samenleving. Daarom helpen we ze om hun persoonlijke talenten te ontdekken en te gebruiken. Zo helpen we mensen met psychische klachten om een stap vérder te zetten, op een manier die past bij ieders mogelijkheden en ambities.
GGzE is constant bezig om de kwaliteit van de zorg te verbeteren. Dit doen we samen met medewerkers, cliënten, naasten, ervaringsdeskundigen, studenten en organisaties.
Wil je meer weten over de inhoud van de functie of het proces? Neem dan contact op met Morena Lunenburg via telefoonnummer 06-53480129 of Marjan Toenders via telefoonnummer 040-2973324.
Spreekt de functie je aan? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen je reactie graag vóór 26 januari 2024.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.